توجه!!!(حتما بخوانید)
تاريخ : شنبه 18 آذر 1398برچسب:, | 19:37 | نویسنده : مهدی محمدی

دوستان سلام...

امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید.

 

من در این وبلاگ قصد دارم انواع مطالب که جالب هستند را قرار دهم تا جیگرتون حال بیاد و

 

در این میان ممکن است بعضی از آنها را مخصوص اعضا قرار دهم

 

اگر از مطالب خوشتان آمد میتوانید به راحتی عضو شوید...

 

و یه چیزه دیگه نظر یادتون نره چون به من روحیه میده...   

و یه چیز دیگه در نظر سنجی شرکت کنید... حتما لطفا..

 

ویه چیزه دیگه اگه میخواین به من پیامی بفرستید در قالب نظرات خصوصی بفرستید و خواهشا

 

 

در نظرات پست ها بیان نکنید. نظرات هر مطلب مربوط به همان مطلب میباشد

 

 

و یه چیز دیگه اگر مایل به تبادل لینک هستید از تبادل لینک هوشمند استفاده کنید.. راحت تره..

 

فقط توجه کنید که ابتدا لینک ما باید در سایت شما وجود داشته باشد...  

 

ویه چیز دیگه هر کی دوست داره همکاری کنه به من حتما بگه...  


با تشکر

 

نظر یادتون نره!



کمربند لاغری ویبرو شیپ Vibro Shape - خرید کمربند لاغری حرارتی 2 موتور ویبرو شیپ اصل vibro shape

نظرات شما عزیزان:

طنز بلاگ
ساعت19:37---11 دی 1391
با سلام و خسته نباشید ما پس از مدتی به وبلاگ ها یا سایت هایی که با ما تبادل لینک کرده بودیم سر زدیم تا ببینیم از مقررات تبادل لینک سر پیچی نکرده باشند.
وبلاگ/سایت شما مورد برسی قرار گرفت و مورد تایید ما قرار گرفت و شما در موسسه فرهنگی تفریحی طنز بلاگ لینک می مانید
درخواست مهمی که دارم این است که سایت ما را به جای این ادرسی که لینک کرده اید با ادرس جدید ما یعنیtanzblog.ir لینک کنید با تشکر


محمد
ساعت11:30---4 دی 1391
سلام وب لاگ خیلی خوبی داری مطالبت هم خیلی جالب بود به ما هم سر بزن خوش حال میشیم

وبـ ـبرگر
ساعت12:20---30 آذر 1391
سلام . وبلاگ زیبایی داری

خوش حال میشم به وبلاگ من بیای و از آخرین اخباری که گذاشتم مثل خبر تهدید های رضا رشیدپور به وزیر آموزش و پرورش دیدن کنی و نظرت رو راجع به شکل جدید وبلاگم بدونم.

هم چنین اگه تمایل داشته باشی میتونیم برای افزایش بازدید وبلاگ طرفین تبادل لینک هم داشته باشیم.
اگر موافق بودی لطفا من رو با اسم وـ ـبرگر لینک کن و بهم خبر بده تا فورا لینکت کنم.
در ضمن آدرس وب من اینه:
www.web-berger.lxb.ir

سپاس از این که نظر من رو خوندی


hamed
ساعت12:05---30 آذر 1391
و یچیز دیگه.....
لطف کن برای مطالبت عنوان انتخاب کن


مسعود
ساعت18:45---28 آذر 1391
سلام دوست من از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری مخصوصا مطالبش عالی بود تو هم از وبلاگم دیدن کن ونظر هم بدی اگه خواستی میتونی از مطالبم استفاده کنی یعنی میتونی از مطالبم برای وبلاگت کپی کنی من در روز پیش از 3 مطالب در وبلاگم میگذارم اما به شرطی که لینکم کنی تا منم لینکت کنم
مدیر وبلاگ:مسعود


masoud200.loxblog.com

موضوع وبلاگم:اخبار بازیها


ارمغان
ساعت19:45---22 آذر 1391
به ما هم سر بزنید و با تبادل لینک موافقمپاسخ: سایت شما لینک شد...

دیجیتال نیوز
ساعت19:21---22 آذر 1391
سلام

دوست عزیز با موفقیت در دیجیتال نیوز لینک شدید !

لطفا لینک ما را در سایت خود قرار دهید !

با تشکر

علی
پاسخ:لینک شد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ